Z metropolitního deníku Metro, který je nyní lidem v Praze nabízen zdarma, se zřejmě stane nový celostátní deník. Podle neoficiálních informací by měl být opuštěn koncept bezplatné distribuce a deník by se v Praze i v ostatních částech republiky prodával za tři koruny.
Počítá se se zvýšením tištěného nákladu na přibližně 400.000 výtisků, změní se i obsah Metra. Distribuci nového deníku má mít na starosti společnost Mediaprint&Kapa, její jednatel Ivan Kaufmann však nechtěl k tomuto projektu říci nic bližšího.
Na pozici obchodního a marketingového ředitele společnosti Metro ČR, která deník vydává, nově nastupuje bývalý ředitel mediální agentury MindShare Jan Klápa. Ten potvrdil, že se této funkce ujímá. K informacím o přechodu deníku na celostátní pokrytí však odmítl cokoli sdělit. Uvedl pouze, že cílem je profilovat deník na úroveň, jakou má v jiných zemích.
Metropolitní deník Metro je čtenářům v Praze zdarma nabízen od roku 1997, a to zejména ve stanicích metra.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).