Z deníku Metro zřejmě bude celostátní list

7. 4. 2003 08:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Z metropolitního deníku Metro, který je nyní lidem v Praze nabízen zdarma, se zřejmě stane nový celostátní deník. Podle neoficiálních informací by měl být opuštěn koncept bezplatné distribuce a deník by se v Praze i v ostatních částech republiky prodával za tři koruny.
Počítá se se zvýšením tištěného nákladu na přibližně 400.000 výtisků, změní se i obsah Metra. Distribuci nového deníku má mít na starosti společnost Mediaprint&Kapa, její jednatel Ivan Kaufmann však nechtěl k tomuto projektu říci nic bližšího.
Na pozici obchodního a marketingového ředitele společnosti Metro ČR, která deník vydává, nově nastupuje bývalý ředitel mediální agentury MindShare Jan Klápa. Ten potvrdil, že se této funkce ujímá. K informacím o přechodu deníku na celostátní pokrytí však odmítl cokoli sdělit. Uvedl pouze, že cílem je profilovat deník na úroveň, jakou má v jiných zemích.
Metropolitní deník Metro je čtenářům v Praze zdarma nabízen od roku 1997, a to zejména ve stanicích metra.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.