Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Z deníku Metro zřejmě bude celostátní list

Redakce MAM7. 4. 2003

Z metropolitního deníku Metro, který je nyní lidem v Praze nabízen zdarma, se zřejmě stane nový celostátní deník. Podle neoficiálních informací by měl být opuštěn koncept bezplatné distribuce a deník by se v Praze i v ostatních částech republiky prodával za tři koruny.
Počítá se se zvýšením tištěného nákladu na přibližně 400.000 výtisků, změní se i obsah Metra. Distribuci nového deníku má mít na starosti společnost Mediaprint&Kapa, její jednatel Ivan Kaufmann však nechtěl k tomuto projektu říci nic bližšího.
Na pozici obchodního a marketingového ředitele společnosti Metro ČR, která deník vydává, nově nastupuje bývalý ředitel mediální agentury MindShare Jan Klápa. Ten potvrdil, že se této funkce ujímá. K informacím o přechodu deníku na celostátní pokrytí však odmítl cokoli sdělit. Uvedl pouze, že cílem je profilovat deník na úroveň, jakou má v jiných zemích.
Metropolitní deník Metro je čtenářům v Praze zdarma nabízen od roku 1997, a to zejména ve stanicích metra.

×

Galerie nápadů aneb co se dělo v obchodech, na ulici a v barech

Starší článek

Kreativci řádili v cirkusu Louskáček

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Být stále mlád je v marketingu zadara

Letos to je dvacet let od chvíle, kdy mne vysoká škola vyslala vstříc osudu. Mohu tedy prohlásit, že pracuji dvacet let v marketingu. Co…
1. 3. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více