Whirlpool investuje do značky Polar
Společnost Whirlpool ČR – v současnosti největší prodejce bílé techniky u nás – uznámila, že na český trh uvede v nové podobě značku Polar. Tuto značku firma zakoupila v loňském roce a následně investovala do přípravy nového portfólia výrobků a strategie značky.
Značka Polar by měla doplnit portfolio výrobků Whirlpool, které míří na střední a vyšší kvalitativní i cenový segment. Znamená to, že by měl Polar oslovit především cenově orientované spotřebitele, nicméně i těm nabídnout značkový výrobek. Na trh vstoupí značka svým typickým produktem a to jsou leničky. V průběhu června budou pod značkou Polar uvedeny také pračky a následně by se měly objevit i myčky nádobí. Whirlpool Corporation, která předloni oslavila 90. výročí svého vzniku, vlastní 11 hlavních značek a je tak celosvětově největším výrobcem této komodity. Marketing a prodejní síť jsou zastoupeny ve více než 170 zemích světa, kde firma zaměstnává přes 60 tisíc lidí. V Evropě vlastní korporace 5 značek: Whirlpool, Bauknecht, Ignis, Laden a Polar.
-bob-