Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Výstaviště v Brně patří na tři dny zbraním

Redakce MAM28. 4. 2003

Na dosud největší ploše 30.000 čtverečních metrů začal v pavilonech V, G1, G2 a Z na brněnském Výstavišti mezinárodní veletrh obranné techniky Idet. Do středy zde představí své expozice zbraní 320 firem ze čtyřiadvaceti zemí. Návštěvníci musejí počítat při vstupu do uzavřené plochy veletrhu s kontrolami.
Veletrh bude oficiálně zahájen ve 14:00 hodin v prostoru mezi pavilony G1 a G2. O hodinu a půl později následuje v tiskovém středisku pavilónu V tisková konference premiéra Vladimíra Špidly a Bezpečnostní rady státu. Pořadatelé z Veletrhů Brno povolili hnutí Nesehnutí protestní akci proti militarismu. Ta vyvrcholí pochodem z náměstí Svobody před hlavní bránu Výstaviště.
Zájemci o exponáty, odhadem pět až sedm tisíc kusů, uvidí na Výstavišti mimo jiné polygon u pavilónu Z s jedenácti překážkami, kde se předvedou Tatry, Land Rovery nebo vozy UAZ. Odbornému programu dominuje Mezinárodní vědecká konference CATE 2003, složená z šesti dílčích akcí. Resort obrany se představí na ucelené ploše pavilónu G2 a prezentuje podzvukový bitevník L-159 z Aera Vodochody, modernizaci tanku T- 72, pasivní lokační systém nebo střední nákladní terénní automobil.
Český zbrojní export se za první dva měsíce letošního roku zvýšil meziročně o deset procent na 317 milionů korun. Ze všech komodit měly největší úspěch pistole a revolvery, pružinové, vzduchové a plynové zbraně, dále střelné zbraně na explozivní náboje a munice. Veletrh spolupořádá Asociace obranného průmyslu, která má 112 členů.
-čtk-

×

Vydavatelé podle ÚOHS neuzavřeli kartelovou dohodu

Starší článek

České dráhy uvažují o deníku pro cestující

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více