Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Výstaviště v Brně ovládnou stavební stroje

Redakce MAM11. 4. 2003

Obor stavebních strojů a mechanizace má letos nejsilnější zastoupení na triu Stavebních veletrhů Brno 2003. Ty začínají v neděli na Výstavišti. Akce IBF, SHK a Urbis obsadí 67.500 metrů čtverečních ploch, z toho stavební stroje nejméně čtvrtinu. Podobná prezentace je vždy jen jednou za dva roky, řekla manažerka IBF Jana Ostrá.
Zvýrazněnými obory veletrhů budou letos rekonstrukce a obnova stavebního fondu, stavební chemie, izolace, nátěry a stavební malá mechanizace. Podle Ostré návštěvníci budou moci zavítat rovněž do Stavebního centra EDEN 3000, které nabízí prohlídky kompletně zařízených domů s příslušenstvím. Loni sem přišlo 135.000 lidí.
Velká diskuse se dá očekávat na pondělním Evropském stavebním fóru, které se má věnovat přípravě českého stavebnictví na vstup do Evropské unie. Odborníci spolu se zahraničními partnery budou odpovídat na úvahy, že dodržování evropských norem bez použití výjimek přijde ve stavebnictví na stovky miliard korun.
Ve středu 16. dubna Veletrhy Brno nabídnou v rámci “Dne vzdělávání” účast středním školám a učilištím. Na Výstaviště jich má přijet přes třicet z tuzemska a dvě ze Slovenska. Již tradiční je dvoudenní odborná konference Mosty, která nabídne zvláštní blok věnovaný protipovodňové prevenci. Zástupci měst a obcí budou o této problematice hovořit na Envikongresu 15. dubna spolu se specialisty záchranáři.
Počtvrté nabídne veletrh SHK expozice sanitární techniky, ale i větrání, klimatizací a armatur. Zvýrazněnými tématy jsou letos regenerace inženýrských sítí a rozvodů, vzduchotechnika a systémy osvětlení v budovách. Součástí je i letos anketa “Koupelna snů”.
-čtk-

×

KarstadQuelle loni klesl zisk

Starší článek

Budějovice mají první obří hypermarket

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Youtube.com | Fevoluce

VIDEO: „Na jihu to mám v Malíku“. Čtvrtníček opět paroduje fotbalové …

Iniciativa Fotbalová evoluce postavila povedenou kampaň na legendární hře „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?“ vycházející z osobitého stylu…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více