Vedení Slovenské televize zrušilo 2472 relací

10. 4. 2003 12:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vedení Slovenské televize zrušilo 2472 relací, které měla podle platné programové struktury stanice odvysílat do konce roku na svých dvou okruzích. Podle ústředního ředitele STV Richarda Rybníčka tak veřejnoprávní instituce ušetří asi 181 miliónů korun a přijde o 876 hodin programu. I tak televize v roce 2003 odvysílá 8202 relací. Náklady na jejich výrobu a prezentaci dosáhnou něco přes 428 miliónů. „Cílem tohoto opatření není nová programová struktura, ale snaha o zmírnění krize v televizi,“ řekl Rybníček. Vedení STV plánuje návrh nové programové struktury předložit televizní radě v červnu či červenci.
„Zrušené relace jsme vybírali pozorně, ale museli jsme zredukovat i programy, které jsou důležité z veřejnoprávního hlediska, protože náklady na jejich výrobu byly příliš vysoké,“ konstatoval šéf veřejnoprávní televize.
Dominantou vysílání STV ale dál zůstane zpravodajství a publicistika. Šéf média ale zdůraznil, že od ledna 2004 se některé ze zrušených relací na obrazovky vrátí.
Ředitel přiznal, že ve vysílání veřejnoprávní stanice je řada programů, které jsou v současnosti nevypověditelné. Aby si diváky udržela, chce stanice sáhnout i do televizního archivu.
-tasr-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.