Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vedení Slovenské televize zrušilo 2472 relací

Redakce MAM10. 4. 2003

Vedení Slovenské televize zrušilo 2472 relací, které měla podle platné programové struktury stanice odvysílat do konce roku na svých dvou okruzích. Podle ústředního ředitele STV Richarda Rybníčka tak veřejnoprávní instituce ušetří asi 181 miliónů korun a přijde o 876 hodin programu. I tak televize v roce 2003 odvysílá 8202 relací. Náklady na jejich výrobu a prezentaci dosáhnou něco přes 428 miliónů. “Cílem tohoto opatření není nová programová struktura, ale snaha o zmírnění krize v televizi,” řekl Rybníček. Vedení STV plánuje návrh nové programové struktury předložit televizní radě v červnu či červenci.
“Zrušené relace jsme vybírali pozorně, ale museli jsme zredukovat i programy, které jsou důležité z veřejnoprávního hlediska, protože náklady na jejich výrobu byly příliš vysoké,” konstatoval šéf veřejnoprávní televize.
Dominantou vysílání STV ale dál zůstane zpravodajství a publicistika. Šéf média ale zdůraznil, že od ledna 2004 se některé ze zrušených relací na obrazovky vrátí.
Ředitel přiznal, že ve vysílání veřejnoprávní stanice je řada programů, které jsou v současnosti nevypověditelné. Aby si diváky udržela, chce stanice sáhnout i do televizního archivu.
-tasr-

×

Hrdina prvního japonského animovaného seriálu se vrátil

Starší článek

Unie vydavatelů členem CZ.NIC

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více