Večerní Brno bude týdeníkem

11. 4. 2003 10:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po necelých třech měsících přestal v polovině týdne vycházet deník Večerní Brno. Z deníku se stane stejnojmenný týdeník, který by se měl na stáncích objevit začátkem května, řekl vydavatel brněnského periodika Zdeněk Kopřiva. Podle něj nejde o krach deníku, protože titul byl v prodeji velmi úspěšný. Kopřiva tvrdí, že z nákladu 10.000 kusů se denně prodalo asi 8000. Noviny údajně začal vydávat proto, aby později mohl na trh uvést úspěšný týdeník. Noviny uvedly mezi lidmi ve známost pojmenování budoucího týdeníku a redakční tým získal potřebnou praxi, vysvětlil vydavatel.
Nový týdeník bude částečně barevný, s rozsahem 24 stran. Médium má stejně jako jeho předchůdce přinášet rozličné informace ze společenského, kulturního nebo kriminálního dění v Brně a z místní komunální politiky. Na rozdíl od deníku bude týdeník informovat i o dění v okolí města. Večerní Brno chce svým obsahem oslovit i mladší generaci čtenářů z řad studentů a žáků.
V jaký den bude týdeník pravidelně vycházet Kopřiva ještě neví, cenu titulu sdělit nechtěl. Zaniklému deníku lidé vytýkali zejména příliš barevnou grafickou úpravu, překlepy a chybné přepisy cizích názvů, dokonce i na titulní straně.
Kopřiva je již řadu let majitelem společnosti ITV, provozující brněnskou regionální televizi TV Atlas, která přispívá do vysílání televize Nova. Týdeník chce podle vydavatele převzít celý redakční tým deníku, čítající údajně 12 lidí.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.