Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Večerní Brno bude týdeníkem

Redakce MAM11. 4. 2003

Po necelých třech měsících přestal v polovině týdne vycházet deník Večerní Brno. Z deníku se stane stejnojmenný týdeník, který by se měl na stáncích objevit začátkem května, řekl vydavatel brněnského periodika Zdeněk Kopřiva. Podle něj nejde o krach deníku, protože titul byl v prodeji velmi úspěšný. Kopřiva tvrdí, že z nákladu 10.000 kusů se denně prodalo asi 8000. Noviny údajně začal vydávat proto, aby později mohl na trh uvést úspěšný týdeník. Noviny uvedly mezi lidmi ve známost pojmenování budoucího týdeníku a redakční tým získal potřebnou praxi, vysvětlil vydavatel.
Nový týdeník bude částečně barevný, s rozsahem 24 stran. Médium má stejně jako jeho předchůdce přinášet rozličné informace ze společenského, kulturního nebo kriminálního dění v Brně a z místní komunální politiky. Na rozdíl od deníku bude týdeník informovat i o dění v okolí města. Večerní Brno chce svým obsahem oslovit i mladší generaci čtenářů z řad studentů a žáků.
V jaký den bude týdeník pravidelně vycházet Kopřiva ještě neví, cenu titulu sdělit nechtěl. Zaniklému deníku lidé vytýkali zejména příliš barevnou grafickou úpravu, překlepy a chybné přepisy cizích názvů, dokonce i na titulní straně.
Kopřiva je již řadu let majitelem společnosti ITV, provozující brněnskou regionální televizi TV Atlas, která přispívá do vysílání televize Nova. Týdeník chce podle vydavatele převzít celý redakční tým deníku, čítající údajně 12 lidí.
-čtk-

×

Televizi se nepodařilo prosadit návrhy na odhalení neplatičů

Starší článek

Válka v Iráku se na reklamě v Česku příliš neprojevila

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více