V úterý 8. dubna 2003 se konal ve skleněné kopuli budovy Interbanky v Praze 1 slavnostní večírek

14. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

u příležitosti zahájení reklamních prodejů televizní stanice Hallmark v České republice. Spolupořadateli byly společnosti RMB Czech Arcona a Crown Media International, provozovatel televizního kanálu Hallmark Channel. Společnost RMB Czech Arcona bude od května prodávat reklamní čas televizní stanice Hallmark.
Hosty uvítal Michal Janeček, ředitel mediální agentury RMB Czech Arcona, spolu s obchodním ředitelem Crown Media International Markem Taylorem.


Dušan Jelínek, obchodní ředitel kabelové televize TESmedia, ve společnosti ředitelky společnosti Zone Vision Czech Aleny Blahovcové a Marie Vadlejchové, marketingové ředitelky UPC Česká republika.

Ženy ve vedení Hallmark Channel zodpovědné za oblast Evropy, Středního východu a Afriky — zleva Audrey Iwanczyszyn, viceprezidentka společnosti Crown Media International a ředitelka, Christina Foley, ředitelka distribuce, a Amy Smith, asistentka marketingu.

Milena Vostřáková, moderátorka Frekvence 1, ve společnosti Václava Moravce, redaktora a moderátora BBC World Service (vlevo), a Josefa Vlčka, programového supervizora Rádia Hey Praha.

Zleva František Malina, tiskový mluvčí UPC Česká republika, ve společnosti Zdeny Hůlové, radní ČT, a Jany Perglerové, redaktorky Práva.

JUDr. Martin Nováček v rozhovoru s krásnými usměvavými dámami.

Ředitelka společnosti Zone Vision Czech Alena Blahovcová při rozhovoru s Michalem Janečkem, ředitelem RMB Czech Arcona.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.