Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V pátek vyjde nový měsíčník o vědě

Redakce MAM15. 4. 2003

Nový populární měsíčník 21. století – Revue objevů, vědy, techniky a lidí se poprvé na pultech objeví v pátek. Časopis vyjde nákladem 75 tisíc výtisků. Zaváděcí cena za stostránkový časopis bude 29 korun, sdělila marketingová manažerka vydavatelství RF Hobby Romana Jurenková. Cenu vydavatelství pro předplatitele zachová po celý rok. Na stáncích zaplatí čtenáři za revue od května 45 korun.
Časopis je určen široké veřejnosti. Bude se snažit přiblížit svět vědy a techniky co nejsrozumitelněji. Časopis si podle Jurenkové klade za cíl zvýšit prestiž světové i české vědy, představit přední odborníky a přiblížit jejich práci stejným způsobem, jakým se píše o hvězdách uměleckého či sportovního nebe. Časopis bude přinášet také články o tom, jak fungují některé často používané přístroje.
První číslo přinese například články Egyptská mumie v rukou českých vědců, Překvapivá odhalení mozku, Čím mysleli dinosauři?, Proč se vodní vír točí vždy doprava? V květnu se čtenáři mohou těšit na reportáž ze Slapské přehrady nebo rozhovor s profesorem Jiřím Patočkou o pozadí loňského protiteroristického zásahu v moskevském divadle. Součástí každého vydání bude osmistránková příloha Speciál, která přiblíží zvolené téma odlehčenou formou. Vydavatelství připravuje například témata Největší válečné omyly, Tajné služby a další.
Start nového měsíčníku bude provázet reklamní kampaň v denících a odbornějších časopisech a později v celostátních rádiích a na billboardech. Vydavatelství do zaváděcí reklamy investovalo pět milionů korun.
RF Hobby vydává měsíčníky TOP Class, Zbraně a střelivo, Paní domu se Speciálem a Doteky štěstí. V minulosti vydavatelství přineslo na trh také dnešní týdeník Ring a měsíčníky Svět koupelen a Moderní byt.
-čtk-

×

Čtvrtletní ztráta Hughes klesla

Starší článek

Poslanci navrhli do mediální rady 18 lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více