V F1 sponzoři stále vítáni

28. 4. 2003 09:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

I když je závodní sezóna v plném proudu a stoupá i televizní sledovanost, sponzorská plocha v ceně 70 miliónů liber zůstává na vozech Formule 1 neprodána. Podle konzultantské firmy BusinessF1 zůstává plonkových 31 „sponzorských balíčků“, které nabízejí různé týmy. Nejvíce prázdno na svých monopostech má stáj Jordan Ford, která do letošního seriálu F1 odstartovala bez hlavního sponzora a v kasičce jí tak chybí téměř 14 miliónů liber. Vyprodáno ale překvapivě nemá ani Ferrari – pořád zůstává k mání sponzorská plocha za 10 miliónů liber. Podle zainteresovaných lidí z BusinessF1 potencionální sponzoři nyní čekají jak dopadne experiment s novými pravidly, jež byly zavedeny na začátku letošního ročníku s cílem zvýšit atraktivitu závodů.
-jj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.