I když je závodní sezóna v plném proudu a stoupá i televizní sledovanost, sponzorská plocha v ceně 70 miliónů liber zůstává na vozech Formule 1 neprodána. Podle konzultantské firmy BusinessF1 zůstává plonkových 31 „sponzorských balíčků“, které nabízejí různé týmy. Nejvíce prázdno na svých monopostech má stáj Jordan Ford, která do letošního seriálu F1 odstartovala bez hlavního sponzora a v kasičce jí tak chybí téměř 14 miliónů liber. Vyprodáno ale překvapivě nemá ani Ferrari – pořád zůstává k mání sponzorská plocha za 10 miliónů liber. Podle zainteresovaných lidí z BusinessF1 potencionální sponzoři nyní čekají jak dopadne experiment s novými pravidly, jež byly zavedeny na začátku letošního ročníku s cílem zvýšit atraktivitu závodů.
-jj-
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).