Uzávěrka posunuta

14. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Tiskový inzerát, který zve na letošní ročník festivalu reklamy Cannes Lions a současně upozorňuje na jeho 50. výročí, zveřejnili minulý týden organizátoři akce. Současně oznámili, že termín pro podání přihlášek do všech soutěžních kategorií – Film, Press & Outdoor, Cyber, Media a Lions Direct se prodlužuje do 21. dubna. Největší festival reklamy na světě se uskuteční ve francouzském Cannes ve dnech od 15. do 21. června. jj

Redakce MAM

Další zajímavé čtení