Unie vydavatelů do CZ.NIC

14. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Unie vydavatelů (UV) byla 10. dubna přijata valnou hromadou CZ.NIC za člena tohoto sdružení. CZ.NIC definuje pravidla pro přidělování doménových jmen pod doménou CZ a tato pravidla aktualizuje a mění. Unie vydavatelů vstupuje podle koordinátora mediálních služeb UV Jana Pochmana do CZ.NIC mj. se záměrem účinněji působit na rozvoj a standardizaci internetového prostředí. V oblasti internetové reklamy se UV v nedávné době podílela např. na dolaďování znění etického kodexu, typové agenturní smlouvy a všeobecných obchodních podmínek. sch

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.