1. Vaše první práce?
Už si to nepamatuji přesně, ale pravděpodobně brigáda na první motoristické výstavě v Praze.
2. Vaše přezdívka? A jak jste k ní přišel?
Žádnou nemám, alespoň o tom nevím.
3. Oblíbená značka (výrobek)?
Mám úctu k několika značkám díky jejich zakladatelům/tvůrcům, kteří se nebáli jít za svou ideou i přes nedůvěru okolí a počáteční neúspěch.
4. Co dělá skvělou reklamu?
Kreativita, myšlenka a elán – pokud se někde na cestě k finálnímu návrhu neztratí.
5. Nejlepší prezentace/přednáška, kterou jste slyšel?
Nejlepší asi žádná nebyla, protože se mi zrovna žádná nevybavuje. Ale žádná nebyla tak hrozná, abych u ní usnul.
6. Jak vypadá den v pekle?
Nevím, ještě jsem tam naštěstí nebyl, i když by se k němu možná některý všední den mohl přirovnat.
7. Co byste namaloval
na prázdnou zeď?
V tomto případě bych byl sebekritický a raději bych to nechal na profesionálech. Určitě by záleželo také na poloze zdi.
8. Oblíbená slovní fráze?
Kdo se bojí, nesmí do lesa.
9. Trpíte klaustrofobií?
Naštěstí jsem zatím na sobě žádnou klaustrofobii nezpozoroval.
10. Kolik telefonních čísel znáte zpaměti?
Pouze několik a ještě k tomu záleží, kdy a v jaké situaci se na ně zeptáte.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).