Tomáš Brejcha ředitel marketingu Čedok

14. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

1. Vaše první práce?
Už si to nepamatuji přesně, ale pravděpodobně brigáda na první motoristické výstavě v Praze.
2. Vaše přezdívka? A jak jste k ní přišel?
Žádnou nemám, alespoň o tom nevím.
3. Oblíbená značka (výrobek)?
Mám úctu k několika značkám díky jejich zakladatelům/tvůrcům, kteří se nebáli jít za svou ideou i přes nedůvěru okolí a počáteční neúspěch.
4. Co dělá skvělou reklamu?
Kreativita, myšlenka a elán – pokud se někde na cestě k finálnímu návrhu neztratí.
5. Nejlepší prezentace/přednáška, kterou jste slyšel?
Nejlepší asi žádná nebyla, protože se mi zrovna žádná nevybavuje. Ale žádná nebyla tak hrozná, abych u ní usnul.
6. Jak vypadá den v pekle?
Nevím, ještě jsem tam naštěstí nebyl, i když by se k němu možná některý všední den mohl přirovnat.
7. Co byste namaloval
na prázdnou zeď?

V tomto případě bych byl sebekritický a raději bych to nechal na profesionálech. Určitě by záleželo také na poloze zdi.
8. Oblíbená slovní fráze?
Kdo se bojí, nesmí do lesa.
9. Trpíte klaustrofobií?
Naštěstí jsem zatím na sobě žádnou klaustrofobii nezpozoroval.
10. Kolik telefonních čísel znáte zpaměti?
Pouze několik a ještě k tomu záleží, kdy a v jaké situaci se na ně zeptáte.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.