Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

TeliaSonera prodá divizi kabelové televize

Redakce MAM23. 4. 2003

Největší telekomunikační operátor ve Skandinávii TeliaSonera prodá švédskou divizi kabelové televize com hem soukromé majetkové společnosti EQT Northern Europe za 2,15 miliardy švédských korun (257,8 milionu USD). Prodej divize byl jednou z podmínek schválení fúze švédské firmy Telia a finské Sonery, které loni stanovila Evropská komise.
Com hem je největším provozovatelem kabelové televize ve Švédsku a své služby poskytuje 1,39 milionu domácností v zemi. Společnost také poskytuje služby placené televize a širokopásmové připojení na internet. Provozní zisk firmy loni činil 53 milionů švédských korun při tržbách 1,07 miliardy SEK.
EQT je jedním z pěti soukromých majetkových fondů společnosti EQ, která byla založena v roce 1994. Celkový majetek firmy se pohybuje kolem tří miliard eur. Podíl v EQT vlastní také švédská investiční firma Investor, napsala agentura Reuters.
TeliaSonera vznikla na konci loňského roku spojením největších telekomunikačních firem ve Švédsku a Finsku. Šlo o první sloučení bývalých státních telekomunikačních monopolů. Švédsko vlastní téměř polovinu nové firmy a Finsko pětinu. Očištěný zisk společnosti, tedy zisk před zdaněním, odpisy a odečtením úroků, se loni zvýšil na 24,57 miliardy švédských korun (2,89 miliardy USD) z 21,77 miliardy SEK v roce 2001.
-čtk-

×

AOL Time Warner v prvním čtvrtletí v zisku

Starší článek

Českému pivovarnictví se loni dařilo

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více