Televizi Nova po několika týdnech poklesu přibyli noví diváci

25. 4. 2003 00:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Dlouhodobý trend úbytku diváckých preferencí se podařilo v 16. týdnu mírně obrátit televizi Nova. Její podíl na sledovanosti se zvedl o 1,1 procenta na 43,4 procenta dospělých diváků. Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací (ATO).
Přes mírný pokles (o 0,1 procenta na 22,8 procenta) se prvnímu programu České televize podařilo udržet dobré výsledky z minulých období a mírně zvětšit náskok před televizí Prima. Její podíl poklesl o 0,3 procenta na 19,6 procenta diváků nad 15 let. Rozdíl ČT 1 a Primy se tak zvětšil na více než tři procenta. ČT 2 si pohoršila o 0,6 procenta a její podíl dosáhl 7,8 procenta dospělých diváků.
Co se naopak Nově nedaří zastavit, je pokles sledovanosti Televizních novin (TN). Zatímco nejsledovanější TN z předchozího období dosáhly 33,8procentní sledovanosti, během 16. týdne to již bylo o 1,7 procenta méně.
Naopak seriál České televize pokračuje na cestě vzhůru žebříčkem TOP 20 nejsledovanějších pořadů. Díky 26,9procentní sledovanosti se dílu ze 17. dubna podařilo dosáhnout nejvyšší, sedmé pozice. Na výsluní slávy se vrátil i pořad Primy Nikdo není dokonalý, který se se 16,6 procenta stal nejsledovanějším pořadem této televize.
Hospodářské noviny, 25.4.2003, autor: (abo)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.