Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Televizi Nova po několika týdnech poklesu přibyli noví diváci

Redakce MAM25. 4. 2003

Dlouhodobý trend úbytku diváckých preferencí se podařilo v 16. týdnu mírně obrátit televizi Nova. Její podíl na sledovanosti se zvedl o 1,1 procenta na 43,4 procenta dospělých diváků. Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací (ATO).
Přes mírný pokles (o 0,1 procenta na 22,8 procenta) se prvnímu programu České televize podařilo udržet dobré výsledky z minulých období a mírně zvětšit náskok před televizí Prima. Její podíl poklesl o 0,3 procenta na 19,6 procenta diváků nad 15 let. Rozdíl ČT 1 a Primy se tak zvětšil na více než tři procenta. ČT 2 si pohoršila o 0,6 procenta a její podíl dosáhl 7,8 procenta dospělých diváků.
Co se naopak Nově nedaří zastavit, je pokles sledovanosti Televizních novin (TN). Zatímco nejsledovanější TN z předchozího období dosáhly 33,8procentní sledovanosti, během 16. týdne to již bylo o 1,7 procenta méně.
Naopak seriál České televize pokračuje na cestě vzhůru žebříčkem TOP 20 nejsledovanějších pořadů. Díky 26,9procentní sledovanosti se dílu ze 17. dubna podařilo dosáhnout nejvyšší, sedmé pozice. Na výsluní slávy se vrátil i pořad Primy Nikdo není dokonalý, který se se 16,6 procenta stal nejsledovanějším pořadem této televize.
Hospodářské noviny, 25.4.2003, autor: (abo)

×

Výstavy loni navštívilo 2,7 mil. lidí

Starší článek

Taylor Nelson Sofres mění značku

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více