Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Taylor Nelson Sofres mění značku

Redakce MAM25. 4. 2003

Společnost Taylor Nelson Sofres, světový lídr v oblasti poskytování marketingových informací, oznámila, že s okamžitou platností spojuje všechny svoje aktivity v 53 zemích pod jednu značku. Název firmy se tak mění z Taylor Nelson Sofres na ‘TNS’.
Sjednotí se tak společnost, která v minulosti podporovala množství různých značek po celém světě. Účelem je také pomoci využít potenciál akvizic, které TNS v několika posledních letech odkoupila a plnit požadavky klientů.
Mike Kirkham, výkonný ředitel TNS, říká: “Přední nadnárodní společnosti požadují stále více přehled o celosvětových trzích, aby mohly dělat obchodní rozhodnutí. V posledních letech si TNS vybudovala celosvětovou síť poboček a posílila svou odbornost ve specializovaných sektorech, aby těmto požadavkům vyhověla. Dnes máme rozsáhlou síť a měníme značku a její umístění, abychom zužitkovali naše investice.”
Nová značka byla vyvinutá společností pro značkové poradenství Wolff Olins a je založená na myšlence být “šestým smyslem podnikání”.
TNS poskytuje marketingová měření, analýzy a poradenství
firmám ve více než 110 zemích.
-zem-

×

Coca-Cola a PepsiCo se utkají v nových chutích

Starší článek

Rozšířené možnosti reklamy u Českých aerolinií

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více