Taylor Nelson Sofres mění značku
Společnost Taylor Nelson Sofres, světový lídr v oblasti poskytování marketingových informací, oznámila, že s okamžitou platností spojuje všechny svoje aktivity v 53 zemích pod jednu značku. Název firmy se tak mění z Taylor Nelson Sofres na ‘TNS’.
Sjednotí se tak společnost, která v minulosti podporovala množství různých značek po celém světě. Účelem je také pomoci využít potenciál akvizic, které TNS v několika posledních letech odkoupila a plnit požadavky klientů.
Mike Kirkham, výkonný ředitel TNS, říká: “Přední nadnárodní společnosti požadují stále více přehled o celosvětových trzích, aby mohly dělat obchodní rozhodnutí. V posledních letech si TNS vybudovala celosvětovou síť poboček a posílila svou odbornost ve specializovaných sektorech, aby těmto požadavkům vyhověla. Dnes máme rozsáhlou síť a měníme značku a její umístění, abychom zužitkovali naše investice.”
Nová značka byla vyvinutá společností pro značkové poradenství Wolff Olins a je založená na myšlence být “šestým smyslem podnikání”.
TNS poskytuje marketingová měření, analýzy a poradenství
firmám ve více než 110 zemích.
-zem-