T-Mobile propaguje t-zones

14. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

T-Mobile vidí budoucnost v nehlasových službách, a hodlá proto propagovat svou službu t-zones. Z ní by se postupem času měl stát globální datový produkt pro zákazníky T-Mobilu, přístupný pomocí WAP a internetu. T-Mobile představil vylepšení t-zones a nové služby jako MMS info, Video Messaging či Video Streaming. Tyto služby by měly být podpořeny novými tarify pro GPRS, které však budou zveřejněny asi až poslední týden v dubnu. Měla by mezi nimi být i odpověď na současnou paušální nabídku přístupu na WAP a internet od Eurotelu. Na t-zones je připravena image kampaň, která osloví zákazníky v Německu, Rakousku, Velké Británii a ČR. Na zdejším trhu budou hlavními komunikačními prostředky tisková inzerce a navazující TV spot. dav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.