Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Studio Walt Disney připravuje pro domácnosti distribuční systém

Redakce MAM10. 4. 2003

Společnost Walt Disney připravuje zkušební provoz svého vlastního distribučního systému, jímž chce konkurovat stávajícím půjčovnám, omezit pirátství, a zvýšit své příjmy.
Podle výkonného ředitele Michaela Eisnera chystá společnost agresívní nástup digitálních technologií do domácností. Ty byly až doposud většinou hollywoodských studií považovány spíše za hrozbu, než za prostor k podnikání.
Disney se rozhodl konkurovat modelu Movielink, tedy internetové službě, kterou zřídilo pět velkých nahrávacích studií. Ta divákům umožňuje stahovat jejich filmy a sledovat je na obrazovkách počítačů.
Disneyho novinka, kterou chce spustit ještě letos, se jmenuje Movie Beam a bude využívat digitální sítě stanice ABC. Zákazníci si jejím prostřednictví budou moci stáhnout až deset filmů týdně a ve svých zařízeních uchovávat až stovku celovečerních snímků.
“Pokud to našim zákazníkům neposkytneme my, nezbude jim, než využít nabídek pirátů,” uvedl Eisner pro deník Financial Times.Podle něj by nové digitální technologie mohly znamenat stejný zlom, jaký způsobil nástup videorekordérů. Ty ve své době naprosto zahýbaly financemi ve filmovém průmyslu.
Dalším významným momentem bylo uvedení DVD přehrávačů na trh před pěti lety. Tehdy je filmová studia jen neochotně brala na vědomí. V dnešní době však prodej DVD výrazně převyšuje zájem o klasické videokazety a má hlavní podíl na růstu trhu.
Program Movie Beam chce společnost Disney začít testovat letos na podzim. Prvními zákazníky budou obyvatelé Salt Lake City, oznámil Eisner.
Hospodářské noviny, 10.4.2003, autor: (maš)

×

Na 12. kanále vystřídá Novu digitální rozhlasové vysílání

Starší článek

Magnát Murdoch vstupuje na americký trh satelitní TV

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více