Studentský slogan: I malý párek může uspokojit

2. 4. 2003 17:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.

Reklama
SDG

I malý párek může uspokojit. S tímto sloganem zvítězila fiktivní firma Esso, založená studenty Střední odborné školy v Telči, na pražském Mezinárodním veletrhu studentských fiktivních firem.
Studenti sloganem propagovali koktejlové párky z Kosteleckých uzenin. „Nechat takový slogan umřít by byla věčná škoda,“ řekl novinářům obchodní ředitel Kosteleckých uzenin Aleš Schwammenhöfer.
Společnost Kostelecké uzeniny podle jeho informací využije úspěšný slogan během letošního roku v připravované reklamní kampani.
Práce ve fiktivní firmě je podle Dany Pelejové, studentky třetího ročníku telčské školy a zároveň jednatelky firmy, pro studenty velkým přínosem. „Vyzkoušíme si v praxi veškeré obchodní činnosti probíhající v běžné firmě,“ řekla Pelejová. Studenti v přípravě na veletrh museli vymyslet prezentaci výrobku, navrhnout a vyrobit katalogy, vizitky a letáky.
Telčská škola se veletrhu zúčastnila už potřetí, poprvé však zvítězila v některé z kategorií. „Je to výsledek důrazu, který ve škole klademe na praxi,“ řekl její ředitel Josef Plucar.
Mezinárodní veletrh studentských fiktivních firem se letos uskutečnil už podeváté. Na pražském Výstavišti se jej zúčastnilo 99 firem včetně 22 zahraničních ze Slovenska, Rumunska a Finska.
-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.