Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

SPIR podepsal smlouvu s firmou Taylor Nelson Sofres Factum

Redakce MAM17. 4. 2003

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) podepsalo s výzkumnou agenturou Taylor Nelson Sofres Factum (TNSF) smlouvu o realizaci výzkumu sociodemografického profilu návštěvníků internetových serverů NetMonitor. Partnerem TNSF a SPIRu pro realizaci výzkumu je společnost iAudit International. Současně byla již uvolněna data za první dva měsíce letošního roku.
NetMonitor je pop-upový výzkum, při němž dochází k dotazování respondentů přímo na měřených serverech prostřednictvím okna, které se při návštěvě serveru zobrazí vybranému vzorku uživatelů. Z dotázaných uživatelů se pak vytvoří panel, který je využit k měření a výpočtu výsledků NetMonitoru po dobu jedné tříměsíční vlny.
Na základě měření iAudit je při zpracování dat přiřazen sociodemografický profil všem serverům, které jsou součástí výzkumu a byly součastně navštíveny dostatečným počtem respondentů z panelu. V každém čtvrtletí je sebráno minimálně 20 tisíc odpovědí od respondentů, což zajišťuje validitu výsledků i pro menší servery.
Provoz NetMonitoru odstartoval již v lednu 2003 a nyní byly publikovány výsledky za leden a únor. Dále budou výsledky publikovány měsíčně, březnová data budou k dispozici 25. dubna. Měřené servery dostávají výsledky v podobě tištěné zprávy a k dispozici je mají i na webu www.netmonitor.cz. Odběratelé kompletních dat, tedy převážně mediální agentury, získávají data za všechny servery ve formátu analytického softwaru DataAnalyzer společnosti Median.
-mav-

×

Seznam.cz spouští vlastní celorepublikovou obchodní síť

Starší článek

Reklamu časopisu Sport style bude prodávat Big partnership media

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unilever

Unilever se zříká slova „normální“. Označení nevyhovuje spotřebitelům

Společnost Unilever v rámci nové strategie Positive Beauty odstraní ze všech svých obalů a reklam na značky kosmetických přípravků…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více