Firma SPAR Česká obchodní společnost zveřejnila poprvé své obchodní výsledky a naznačila záměry svého dalšího rozvoje. Loni SPAR dosáhl obratu 7,7 mld. Kč, což představuje meziroční nárůst o 32,7 %, přičemž prodejní plocha (13 hypermarketů) v té době vzrostla o 30,8 % na 65 tis. m2. Ve své komunikační strategii v loňském roce SPAR nadále využíval zejména nabídkové letáky doručované každý týden do schránek více než 2 mil. domácností, ale využívána byla i inzerce v denících, v rádiích a nově též v TV. V letošním roce pokračuje mimo jiné podpora programu vlastních značek SPAR, kterých je dnes přes 240. V těchto dnech jsou zaváděny i dvě drogistické značky: Splendid a SunKiss, přičemž první novinku — prací prášky Splendid — podporuje masivní kampaň, zatímco značka opalovacích krémů SunKiss bude uvedena na trh 7. května. Na podzim pak SPAR otevře svůj 14. hypermarket Interspar v Brně. V průběhu dalších dvou let by mělo být otevřeno celkem 12 hypermarketů a v příštím roce budou zahájeny také aktivity v oblasti menších prodejen typu supermarketů. bob
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).