SPAR chystá velké posílení

28. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Firma SPAR Česká obchodní společnost zveřejnila poprvé své obchodní výsledky a naznačila záměry svého dalšího rozvoje. Loni SPAR dosáhl obratu 7,7 mld. Kč, což představuje meziroční nárůst o 32,7 %, přičemž prodejní plocha (13 hypermarketů) v té době vzrostla o 30,8 % na 65 tis. m2. Ve své komunikační strategii v loňském roce SPAR nadále využíval zejména nabídkové letáky doručované každý týden do schránek více než 2 mil. domácností, ale využívána byla i inzerce v denících, v rádiích a nově též v TV. V letošním roce pokračuje mimo jiné podpora programu vlastních značek SPAR, kterých je dnes přes 240. V těchto dnech jsou zaváděny i dvě drogistické značky: Splendid a SunKiss, přičemž první novinku — prací prášky Splendid — podporuje masivní kampaň, zatímco značka opalovacích krémů SunKiss bude uvedena na trh 7. května. Na podzim pak SPAR otevře svůj 14. hypermarket Interspar v Brně. V průběhu dalších dvou let by mělo být otevřeno celkem 12 hypermarketů a v příštím roce budou zahájeny také aktivity v oblasti menších prodejen typu supermarketů. bob

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.