Sněmovna o reklamě na ČT

14. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Dva návrhy zákonů vztahující se k fungování médií veřejné služby má na programu jednání právě probíhající schůze Poslanecké sněmovny. V tomto týdnu by totiž poslanci měli v prvním čtení projednat vládní návrh zákona o České televizi, ve kterém vláda navrhuje zvýšit objem reklamy na ČT z 1 % denního vysílacího času na 3 %. Na programu je zároveň zákon o rozhlasových a televizních poplatcích, který počítá s navýšením koncesionářského poplatku na 45 Kč měsíčně u rozhlasu a 95 Kč u televize. V případě zákona o České televizi lze očekávat nesouhlas opozičních poslanců se zvyšováním reklamy na veřejnoprávní televizi. Velmi pravděpodobně tak budou podány pozměňovací návrhy, o nichž se rozhodne ve druhém a hlavně třetím čtení. Dubnová schůze poslanců však o definitivní podobě obou předkládaných návrhů zákonů ještě nerozhodne, protože závěrečná čtení se na program jednání této schůze již nedostala. mav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.