Sněmovna o reklamě na ČT

14. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Dva návrhy zákonů vztahující se k fungování médií veřejné služby má na programu jednání právě probíhající schůze Poslanecké sněmovny. V tomto týdnu by totiž poslanci měli v prvním čtení projednat vládní návrh zákona o České televizi, ve kterém vláda navrhuje zvýšit objem reklamy na ČT z 1 % denního vysílacího času na 3 %. Na programu je zároveň zákon o rozhlasových a televizních poplatcích, který počítá s navýšením koncesionářského poplatku na 45 Kč měsíčně u rozhlasu a 95 Kč u televize. V případě zákona o České televizi lze očekávat nesouhlas opozičních poslanců se zvyšováním reklamy na veřejnoprávní televizi. Velmi pravděpodobně tak budou podány pozměňovací návrhy, o nichž se rozhodne ve druhém a hlavně třetím čtení. Dubnová schůze poslanců však o definitivní podobě obou předkládaných návrhů zákonů ještě nerozhodne, protože závěrečná čtení se na program jednání této schůze již nedostala. mav

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.