Slovenský rozhlas loni se ztrátou 21,5 miliónu Sk

2. 4. 2003 15:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Slovenský rozhlas (SRo) skončil loňské hospodaření se ztrátou 21,5 miliónu Sk. Výnosy činily 893,2 miliónu Sk. Rádio mělo k dispozici rezervy 45,2 miliónu Sk. Oproti roku 2001 zaznamenal rozhlas pokles negativního hospodářského výsledku o víc než 76 miliónů. Běžný transfer ze státního rozpočtu na úrovni 210,2 miliónu Sk přitom byl meziročně nižší takřka o 40 miliónů Sk. Koncesionářské poplatky činily dalších 51,9 % celkových ročních příjmů.
Ke konci loňského roku využíval SRo na svou činnost majetek v účetní hodnotě 911,8 miliónu Sk. Stálá aktiva z toho tvořila takřka 80,6 %. Na krytí svého majetku využívalo rádio 20,4 % cizích zdrojů. Průměrná mzda 1149 zaměstnanců meziročně stoupla o 1449 Sk na 17767 Sk.
K 31. prosinci evidoval rozhlas 1,120 miliónu koncesionářů – fyzických osob a 182,7 tisíce právnických osob.
-tasr-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.