Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Seznam.cz spouští vlastní celorepublikovou obchodní síť

Redakce MAM17. 4. 2003

Provozovatel internetového portálu Seznam.cz začal provozovat vlastní obchodní síť s působností na celém území České republiky. V současné době má Seznam několik desítek marketingových poradců a do konce příštího roku chce jejich počet zvýšit zhruba na 500, informoval tiskový mluvčí a.s. Seznam.cz Tomáš Fiala.
Součástí projektu je i vytvoření oddělení Telesales, které má sloužit jako podpora při rychlém řešení požadavků klientů. Každý zákazník tak bude mít možnost obrátit se na svého poradce. Od nové služby si společnost slibuje zlepšení komunikace se zákazníkem a vytvoření pravidelného osobního kontaktu mezi zástupcem společnosti a klientem.
Seznam.cz patří k největším a nejoblíbenějším provozovatelům internetového prohlížeče v tuzemsku. V březnu letošního roku měl podle průzkumu iDot více než 2,2 milionu uživatelů a téměř 162 milionů zhlédnutých stránek za stejné období.
-čtk-

×

Apple popírá, že by se ucházela o Universal Music

Starší článek

SPIR podepsal smlouvu s firmou Taylor Nelson Sofres Factum

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Youtube.com | Fevoluce

VIDEO: „Na jihu to mám v Malíku“. Čtvrtníček opět paroduje fotbalové …

Iniciativa Fotbalová evoluce postavila povedenou kampaň na legendární hře „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?“ vycházející z osobitého stylu…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více