Rozšířené možnosti reklamy u Českých aerolinií
V druhé polovině roku se na palubách letadel Českých aerolinií objeví komunikační kampaň pojišťovny Allianz, která využije netradiční submédia. Podle informací Štěpána Woldeho, marketingového ředitele společnosti ARBOmedia bude v kampani využita i komunikace na podhlavnících sedadel a samplingu přímo na palubě. To doprovodí inzerce v in-flight magazínu ČSA Review. Takzvaná in-flight média nabízejí podle woldeho šanci zasáhnout exkluzivní skupinu pasažérů v jedinečném prostředí letecké dopravy. Nabídku “klasických” médií působících na palubách letadel (In-flight magazín ČSA Review, ČSA Welcome Guide, ČSA TV + programový guide Showtime, ČSA Letový řád) rozšiřují a posilují submédia ČSA (Letenky, Obaly na letenky, Palubní vstupenky, Podhlavníky, Osvěžující ubrousky) umožňující předložit cestujícím komunikační sdělení opravdu netradičně a velmi efektivně.
-tot-