Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rozšířené možnosti reklamy u Českých aerolinií

Redakce MAM25. 4. 2003

V druhé polovině roku se na palubách letadel Českých aerolinií objeví komunikační kampaň pojišťovny Allianz, která využije netradiční submédia. Podle informací Štěpána Woldeho, marketingového ředitele společnosti ARBOmedia bude v kampani využita i komunikace na podhlavnících sedadel a samplingu přímo na palubě. To doprovodí inzerce v in-flight magazínu ČSA Review. Takzvaná in-flight média nabízejí podle woldeho šanci zasáhnout exkluzivní skupinu pasažérů v jedinečném prostředí letecké dopravy. Nabídku “klasických” médií působících na palubách letadel (In-flight magazín ČSA Review, ČSA Welcome Guide, ČSA TV + programový guide Showtime, ČSA Letový řád) rozšiřují a posilují submédia ČSA (Letenky, Obaly na letenky, Palubní vstupenky, Podhlavníky, Osvěžující ubrousky) umožňující předložit cestujícím komunikační sdělení opravdu netradičně a velmi efektivně.
-tot-

×

Taylor Nelson Sofres mění značku

Starší článek

TF1 míří do ProSiebenSat.1

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více