Řečí čísel

22. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Jednotné měření zatím českému outdooru stále chybí. Data pro kvantitativní a kvalitativní posouzení outdoorové reklamy v regionech ČR poskytla týdeníku Marketing & Media společnost MediaService.
n Martin Schreier
Pro hodnocení bylo použito metodiky MEDIAS stanovením hodnot OTS a CPT. Podle údajů OTS (oportunity to see) a CPT (cost per thousand) jsou podle předpokladů nejvýhodnějšími lokalitami pro klasické outdoorové nosiče Praha a Brno. Posouzení billboardů podle CPT poukazuje i na nižší náklady pro oslovení publika v Olomouci (22,24 Kč) a Hradci Králové (22,29 Kč). Co se týče bigboardů, vychází kromě dvou velkoměst velice dobře i Jihlava (47,47 Kč). n


Porovnání v krajských městech podle CPT,
populaceCPT billboardCPT bigboard
Praha1 160 11815,76 Kč39,49 Kč
Brno373 27218,72 Kč49,48 Kč
Ostrava315 44222,57 Kč58,48 Kč
Plzeň164 33631,98 Kč99,35 Kč
Olomouc102 24622,24 Kč64,32 Kč
Liberec98 38039,55 Kč117,68 Kč
České Budějovice96 74223,70 Kč66,96 Kč
Hradec Králové96 40822,29 Kč60,43 Kč
Ústí nad Labem94 87134,67 Kč87,59 Kč
Pardubice90 17124,69 Kč83,94 Kč
Zlín80 58123,12 Kč139,89 Kč
Karlovy Vary52 90633,31 Kč96,84 Kč
Jihlava50 37725,03 Kč47,47 Kč
Tabulka 7

billboardybigboardy
Praha18 63833 327
Brno13 88222 376
Ostrava11 15818 683
Hradec Králové10 77011 809
Olomouc10 70418 713
Pardubice9 68512 631
České Budějovice9 49314 727
Zlín8 98913 131
Jihlava8 95720 890
Plzeň7 68911 818
Ústí nad Labem7 32111 287
Karlovy Vary6 8388 802
Tabulka 8

Redakce MAM

Další zajímavé čtení