Radní rozdělili další licence

2. 4. 2003 09:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila dvě licence k provozování kabelového televizního vysílání místních infokanálů.
Oprávnění dostala společnost Czech Infoline, s.r.o. z Mariánských Lázní a firma 3C. Ta může vysílat v lokalitách Bílovice nad Svitavou, Dolní Rožínka, Drásov, Jedovnice, Moravské Knínice, Nedvědice, Ostrovačice, Rozsochy, Rožná, Říčany u Brna a Tetčice.
Rada rovněž rozhodla o prodloužení licence k rozhlasovému vysílání programu Orion provozovateli Orion, spol. s r.o. o dalších 8 let, informoval mluvčí rady Pavel Barák. Ta tak bude vysílat až do října 2013.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání také v úterý potvrdila postup svého vedení, které
24. března zpochybnilo jeden z klíčových důkazů, na jehož základě stockholmská arbitráž se společností CME rozhodla v neprospěch Česka. Rada proto rozhodla podat v této věci podnět orgánům činným v trestním řízení.
-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.