Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Radio Impuls chce po soudu, aby zabránil vzniku stejnojmenného deníku

Redakce MAM29. 4. 2003

Provozovatel celoplošného rádia Impuls, společnost Londa, chce zabránit vzniku nového deníku pod stejným názvem Impuls. Firma proto podle generálního ředitele Radia Impuls Jiřího Hrabáka požádala Městský soud v Praze o předběžné opatření, které by zakázalo vydávání, propagaci i distribuci deníku. Čtenáři by si ho totiž mohli mylně spojovat s rádiem Impuls, sdělil Hrabák.
Za deníkem Impuls, který má začít vycházet v květnu, stojí spolumajitel distribuční firmy Mediaprint Ivan Kaufmann. Ten považuje požadavek rádia Impuls za neopodstatněný. Mediaprint totiž pod názvem Impuls vydává již od roku 1995 časopis pro obchodní partnery.
Kvůli vzniku deníku však změnil jeho název na Puls tisku a požádal ministerstvo kultury o změnu periodicity Impulsu z původního měsíčníku na deník. Ministerstvo podle právníka Mediaprintu Jiřího Slavíčka tomuto požadavku vyhovělo.
Podle Hrabáka však Úřad průmyslového vlastnictví společnosti Mediaprint oznámil, že označení Deník Impuls je vyloučeno ze zápisu do rejstříku ochranných známek. “Slovo Impuls totiž již obsahují jiné ochranné známky, mimo jiné i známka rádia Impuls, kterou vlastní Londa. Známka Deník Impuls by tak byla zaměnitelná se zapsanou známkou Radio Impuls,” sdělil Hrabák s tím, že deník by tak mohl být mylně spojován s rádiem. Podle Kaufmanna však nelze deník a rádio zaměnit, neboť jde o různé produkty.
Radio Impuls je nejposlouchanějším českým rádiem. Podle výsledků průzkumu Media Projekt ho loni ve druhém pololetí denně naladilo 925 tisíc osob.
Barevný celostátní deník Impuls má začít vycházet v první polovině května. Náklad by měl mít kolem 200 tisíc kusů, tedy zhruba jako deník Právo. Jeden výtisk má stát tři koruny a bude tedy o dvě třetiny levnější než ostatní celostátní deníky.
-čtk-

×

Ojedinělá romská rozhlasová stanice strádá nedostatkem peněz

Starší článek

Rozhlasová stanice BBC rozšiřuje své vysílání v češtině

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více