Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Primu a první program ČT sledovalo víc diváků

Redakce MAM11. 4. 2003

Největší nárůst diváků v uplynulém týdnu zaznamenal první program České televize a stanice Prima. Pořadí na trhu se však nezměnilo. Za první Novou následovala ČT 1, která si udržela bezpečný náskok před třetí Primou. Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací (ATO).
Ve dnech 31. března až 6. dubna tak podíl na sledovanosti ČT 1 vzrostl o 2,3 procenta na 23,2 dospělého diváka. Nárůst Primy přitom činil 1,2 procenta na 20 procent diváků nad 15 let. V uplynulém týdnu tratila hlavně ČT 2, jejíž podíl se snížil z 10,2 na sedm procent dospělých diváků. Podíl Novy poklesl o 0,6 procenta na 43,5 procenta.
Slabší pozice Novy se odrazila i v TOP 20 nejsledovanějších pořadů. Její pořady i nadále dominovaly, dosáhly však nižší sledovanosti než v předchozím období. Nejsledovanější pořad Televizní noviny (Nova) dosáhl 36,1procentní sledovanosti, což je o 0,7 procenta méně než v týdnu mezi 24. a 30. březnem.
Nejsledovanější pořad ČT Četnické humoresky i nadále pokračoval ve zvyšování sledovanosti. První díl druhé série, vysílaný 3. dubna, se umístil na osmé příčce s 29,5procentní sledovaností.
Překvapením byl i výsledek seriálu Kobra 11, který s 26,9procentní sledovaností předstihl i nejvýše postavenou estrádu Novy Hogo Fogo (24,4 procenta).
Porovnání žebříčků TOP 10 nejsledovanějších pořadů jednotlivých televizí ukázalo, že diváci na Nově preferují nejvíce zpravodajství, u prvního programu České televize a Primy se na nejvyšších příčkách umisťují filmy a zábavné show.
Kromě Četnických humoresek nejvíce diváků ČT 1 přitáhly film Jak si zasloužit princeznu, soutěž Hodina pravdy a seriál Ranč U Zelené sedmy, jejichž sledovanost se pohybovala nad 19 procent.
Nejsledovanější Události přitom dosáhly 17,5procentní sledovanosti. Přední místa žebříčku Primy zase obsadily film Vesničko má středisková (16,9 procenta), estráda Nikdo není dokonalý (14,6 procenta) a pořad Druhý dech (14,4 procenta).
Nejsledovanějším pořadem ČT 2 byl hokejový zápas Pardubice – Slávie se 6,8procentní sledovaností.
Hospodářské noviny, 11.4.2003, autor: (abo)

×

Forda zajímají Turci

Starší článek

Večerní Brno bude týdeníkem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více