Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Primu a Novu spojuje další společnost

Redakce MAM15. 4. 2003

Propojení soukromých komerčních televizí Nova a Prima se v posledních dnech posílilo. Televize Prima totiž od neděle využívá služeb firmy Mediacapitol. Ta pro Novu a její slovenskou odnož TV Joj spravuje archiv vysílání na internetu. Stejnou službu poskytuje firma nyní i Primě, napsaly Lidové noviny.
Od neděle se na internetových stránkách Primy objevil archiv Zpravodajského deníku rozdělený do sekcí zprávy a sport. Podobným způsobem zpracovává hlavní zpravodajské relace na webových stránkách televizí Nova a Joj.
Firma Mediacapitol patří České produkční invest, která je dceřinou společností České produkční 2000. Ta je hlavní servisní společností TV Nova.
Podle deníku propojují Primu s Novou i další společnosti. Teletext pro obě televize vytváří firma N-text vlastněná firmou Erika. Tato společnost provozuje telefonní linky pro televizní soutěže na Primě i Nově. Firmu Erika stejně jako Českou produkční 2000 ovládá Nova Holding.
Pro obě televize nakupuje zahraniční pořady, filmy a seriály firma AQS původně založená Novou. Přes AQS nakupuje pořady také televize Joj i metropolitní TV Praha.
-čtk-

×

Pepsi chystá televizní soutěž, jejíž výherce se může stát miliardářem

Starší článek

Čtvrtletní zisk vydavatelství New York Times Co. vzrostl

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více