Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Primě se nedaří zastavit úbytek diváků

Redakce MAM4. 4. 2003

Druhá největší komerční stanice, televize Prima, se již několik týdnů po sobě potýká se snížením podílu na sledovanosti. Ten v uplynulém týdnu činil 18,8 procenta dospělých diváků, což představuje 1,1procentní pokles v mezitýdenním srovnání. Ještě v půlce března Prima dosahovala 20procentního podílu.
Jak vyplývá z údajů Asociace televizních organizací (ATO), projevuje se to i v žebříčku nejsledovanějších pořadů Primy. Nejvíce diváků tentokrát přilákal pořad To hlavní je láska s 13,4procentní sledovaností. Předchozímu žebříčku přitom dominoval Zpravodajský deník s 16,4procentní sledovaností.
Pokles o 2,5 procenta vykázal rovněž první program České televize, jehož podíl dosáhl 20,9 procenta diváků nad 15 let. Naopak Nově se podařilo zvětšit svůj podíl o dvě procenta na 44,1 procenta dospělých diváků. Největší nárůst – o 2,6 procenta na 10,2 procenta – si připsal druhý program ČT.
Nejsledovanějším pořadem uplynulého týdne se staly Televizní noviny (Nova) s 36,7procentní sledovaností.
Hospodářské noviny, 4.4.2003, autor: (abo)

×

Median: Reklamě nedůvěřuje 73 procent Čechů

Starší článek

Lowe a Draft mají alianci

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více