Primě se nedaří zastavit úbytek diváků
Druhá největší komerční stanice, televize Prima, se již několik týdnů po sobě potýká se snížením podílu na sledovanosti. Ten v uplynulém týdnu činil 18,8 procenta dospělých diváků, což představuje 1,1procentní pokles v mezitýdenním srovnání. Ještě v půlce března Prima dosahovala 20procentního podílu.
Jak vyplývá z údajů Asociace televizních organizací (ATO), projevuje se to i v žebříčku nejsledovanějších pořadů Primy. Nejvíce diváků tentokrát přilákal pořad To hlavní je láska s 13,4procentní sledovaností. Předchozímu žebříčku přitom dominoval Zpravodajský deník s 16,4procentní sledovaností.
Pokles o 2,5 procenta vykázal rovněž první program České televize, jehož podíl dosáhl 20,9 procenta diváků nad 15 let. Naopak Nově se podařilo zvětšit svůj podíl o dvě procenta na 44,1 procenta dospělých diváků. Největší nárůst – o 2,6 procenta na 10,2 procenta – si připsal druhý program ČT.
Nejsledovanějším pořadem uplynulého týdne se staly Televizní noviny (Nova) s 36,7procentní sledovaností.
Hospodářské noviny, 4.4.2003, autor: (abo)