Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pepsi chystá televizní soutěž, jejíž výherce se může stát miliardářem

Redakce MAM15. 4. 2003

Neobvyklou reklamní kampaň připravuje společnost Pepsi-Cola. Televizní show, v níž budou mít její američtí zákazníci šanci vyhrát jednu miliardu dolarů, spustí již příští měsíc. Proti možnosti, že by se někomu opravdu povedlo rekordní sumu vyhrát, se však už Pepsi raději pojistila.
Vlastní pořad je určitou známkou toho, že inzerenti už nevystačí s klasickými reklamními bloky a snaží se své produkty dostat do hlavních vysílacích časů. “Je opravdu těžké nyní vyrobit třicetivteřinovou reklamu, která by nějak vyčnívala mezi ostatními,” tvrdí Dave Burwick, marketingový ředitel firmy Pepsi-Cola pro Severní Ameriku.
Společnost podle něj očekává, že se do kampaně se zapojí milióny účastníků. Ti budou muset napsat dopis nebo e-mail, ve kterém použijí zvláštní kódy, jež najdou na spodní straně uzávěrů. Firma vybere tisíc z nich, kteří se budou moci soutěže zúčastnit. Deset finalistů pak bude bojovat o jeden milión dolarů. Vítěz, čerstvý milionář, navíc dostane šanci vyhrát miliardový bonus v loterii. V té rozhodnou čísla tažená cvičenou opicí.
Pořad poběží na americké stanici pro mladé, WB, podmínky soutěže zatím firma nezveřejnila. Producentem bude Michael Davies, který do Spojených států přinesl soutěž Chcete být milionářem? Reklamní kampaň vyjde Pepsi zhruba na 20 miliónů dolarů.
Největší rival společnosti Pepsi, Coca-Cola, se v minulosti proslavila sponzorováním televizní reality show s názvem Americký idol.
Hospodářské noviny, 15.4.2003, autor: (maš)

×

UPC ČR povede pět lidí

Starší článek

Primu a Novu spojuje další společnost

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více