Společnost Colgate-Palmolive představila čtvrtý ročník projektu „Měsíc lásky s Palmolive“, pořádaný ve spolupráci s vybranými botanickými zahradami v České a Slovenské republice.
V květnu, měsíci lásky, zve Palmolive do světa přírody a krásy a nabízí volný vstup do vybraných botanických zahrad. V České republice to budou Botanická zahrada UK v Praze Na Slupi, Pražská botanická zahrada v Tróji, Dendrologická zahrada VÚKOZ Praha-Průhonice, Botanická zahrada Masarykovy univerzity Brno, Botanická zahrada, rozárium a sbírkové skleníky v Olomouci a Botanická zahrada Teplice. Společnost navíc uvedla na trh novou řadu sprchových gelů a pěn do koupele Palmolive Aromatherapy obsahující vybrané rostlinné extrakty s aromaterapeutickými účinky.
-zuj-
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).