Palmolive a květen v zahradách

30. 4. 2003 10:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Colgate-Palmolive představila čtvrtý ročník projektu „Měsíc lásky s Palmolive“, pořádaný ve spolupráci s vybranými botanickými zahradami v České a Slovenské republice.
V květnu, měsíci lásky, zve Palmolive do světa přírody a krásy a nabízí volný vstup do vybraných botanických zahrad. V České republice to budou Botanická zahrada UK v Praze Na Slupi, Pražská botanická zahrada v Tróji, Dendrologická zahrada VÚKOZ Praha-Průhonice, Botanická zahrada Masarykovy univerzity Brno, Botanická zahrada, rozárium a sbírkové skleníky v Olomouci a Botanická zahrada Teplice. Společnost navíc uvedla na trh novou řadu sprchových gelů a pěn do koupele Palmolive Aromatherapy obsahující vybrané rostlinné extrakty s aromaterapeutickými účinky.
-zuj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.