OMD získala Eurotunnel

22. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální agentura OMD získala do svého portfolia mediální rozpočet společnosti Eurotunnel. Ve čtyřkolovém výběrovém řízení tak porazila MediaCom, MindShare, CaratMPG/ARM. Zakázka představuje finanční objem mezi 2 a 3 mil. liber a týká se všech služeb pro pasažéry jak v britském Folkestone, tak ve francouzském Calais. OMD tak poprvé spojí francouzskou a britskou pobočku pro jednu mediální operaci. Většinu mediálního plánování a nákupu bude mít na starosti francouzská kancelář. tot

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.