Oficiální údaje zveřejněné společností M.I.P. Group a auditované firmou Masia Expo potvrdily skutečnost, že březnový 10. ročník veletrhu Reklama, Polygraf 2003 byl skutečně podstatně větší než ročník předchozí. Zúčastnilo se ho 309 vystavovatelů (vloni 252), z nichž bylo 19 zahraničních (vloni 11). Výstavní plocha se zvětšila ze 4824 na 5783 m2 a počet akreditovaných novinářů vzrostl ze 118 na 279. Vyšší číslo zahraničních zúčastněných zemí (11 oproti loňským 8) potvrzuje skutečnost, že veletrh získává významnější pozici i ve středoevropském regionu. dav
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).