Ohlédnutí za veletrhem

22. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Oficiální údaje zveřejněné společností M.I.P. Group a auditované firmou Masia Expo potvrdily skutečnost, že březnový 10. ročník veletrhu Reklama, Polygraf 2003 byl skutečně podstatně větší než ročník předchozí. Zúčastnilo se ho 309 vystavovatelů (vloni 252), z nichž bylo 19 zahraničních (vloni 11). Výstavní plocha se zvětšila ze 4824 na 5783 m2 a počet akreditovaných novinářů vzrostl ze 118 na 279. Vyšší číslo zahraničních zúčastněných zemí (11 oproti loňským 8) potvrzuje skutečnost, že veletrh získává významnější pozici i ve středoevropském regionu. dav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.