Od 5. května začne na Slovensku vysílat nová televizní stanice TV A. Její program bude zaměřen na obchodní zprávy a prezentaci produktů firem a podnikatelů. Pravidelné tématicky strukturované kompaktní bloky s nabídkami bude šířit 24 hodin denně a sedm dní v týdnu. K programu nové televize se diváci budou moci dostat prostřednictvím kabelové sítě společnosti UPC Slovensko nejprve v Bratislavě a v Žilině a později i v Košicích a Banské Bystrici. Podle generálního ředitele TV A Pavla Gábora se bude kompletní programový balík měnit každý sedmý den. Prostor dostanou subjekty z oblasti cestování, dopravy, financí, ekonomiky, zábavy, volného času, bydlení, spotřebního zboží informačních technologií, zdraví a dalších odvětví. Cílovou skupinou stanice je údajně každý divák – potencionální zákazník.
-tasr-
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).