Nová slovenská televize TV A odstartuje 5. května

30. 4. 2003 11:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Od 5. května začne na Slovensku vysílat nová televizní stanice TV A. Její program bude zaměřen na obchodní zprávy a prezentaci produktů firem a podnikatelů. Pravidelné tématicky strukturované kompaktní bloky s nabídkami bude šířit 24 hodin denně a sedm dní v týdnu. K programu nové televize se diváci budou moci dostat prostřednictvím kabelové sítě společnosti UPC Slovensko nejprve v Bratislavě a v Žilině a později i v Košicích a Banské Bystrici. Podle generálního ředitele TV A Pavla Gábora se bude kompletní programový balík měnit každý sedmý den. Prostor dostanou subjekty z oblasti cestování, dopravy, financí, ekonomiky, zábavy, volného času, bydlení, spotřebního zboží informačních technologií, zdraví a dalších odvětví. Cílovou skupinou stanice je údajně každý divák – potencionální zákazník.
-tasr-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.