Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nejvíc Louskáčků pobrali z Leo Burnett

Redakce MAM7. 4. 2003




Jednoznačným vítězem letošního ročníku soutěže o nejlepší domácí reklamu Louskáček 2002 se stala agentura Leo Burnett. Získala 11 cen, z toho jednu zlatou, a její kreativní ředitel Basil Mina byl oceněn Zlatým ohníčkem za přínos kreativitě v české reklamě. Na druhé příčce se co do počtu cen umístila Euro RSCG New Europe, jež loni získala “pouhý” jeden Louskáček (jenž byl ovšem zlatý). Na třetím místě figuruje agentura McCann-Erickson (4 Louskáčky, z toho jeden zlatý). Největší propad oproti posledním dvěma ročníkům postihl Young {alfa} Rubicam, jež vloni získala stejně cen jako LBA, letos pak její zástupci odcházeli domů s jedním bronzem.


Na zlatý Louskáček dosáhla teprve vloni založená agentura Kaspen, konstantní stálicí soutěže je Ledoborec, který boduje pravidelně každý rok (letos jedno stříbro a jeden bronz). Grand Prix dostala produkce Rotor za televizní spot pro ZOO Praha “Pomozte nám oklepat se”, cena pro Klienta roku nebyla udělena. Pro tři Louskáčky si za přihlašovatele, vydavatelství Ringier, šel na pódium šéfredaktor týdeníku Reflex Petr Bílek. Oceněné televizní reklamy pro časopis vymyslela agentura Greta Agency. V nově otevřené kategorii, kde se hodnotilo umění slova, bodovala Tanagra s hantecem v kampani na Starobrno, za který získala zlato. Celkem porota rozdala 36 Louskáčků.


Oproti posledním dvěma ročníkům je vedle ústupu Young {alfa} Rubicam z dřívějších pozic výraznější změnou méně cen pro Český Mobil, jehož reklamy na Oskara dosud Louskáčkům kralovaly, a více oceněných kampaní vytvořených pro různé neziskové organizace nebo jako self promotion.


Výsledková listina soutěže Louskáček 2002


-jj-



×

Kreativci řádili v cirkusu Louskáček

Starší článek

Firmy dospěly k dohodě o ochranných známkách k Becherovce

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více