Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nehledejte zprávy – zprávy najdou vás!

Redakce MAM23. 4. 2003

Zatímco již mnoho let diskutujeme o tom, zda má internet šanci nahradit klasická zpravodajská média, nevšimli jsme si, že se vynořilo zcela nové zpravodajské médium – jsou jím mobilní telefony. Dokud bylo možné mobilními telefony přenášet jen krátké zprávy technikou SMS, nemělo zpravodajství příliš šanci. Také WAP byl zpočátku pomalý. Nástupem technologie GPRS však je možno číst zpravodajství na WAPu poměrně rychle a nové MMS umožňují přenášet obsáhlé zprávy obsahující nejen text, ale i fotografie či grafy a tabulky.

                Z mohutných reklamních kampaní našich operátorů víme, že pomocí telefonu můžeme mimo jiné i fotografovat a obrázky odesílat. Multimediální zprávy (MMS) však umožňují mnohem více. Výborně se hodí k přenášení ekonomických informací. Víme, jak je nepřehledné obsahuje-li zpráva v textu příliš mnoho čísel. V MMS však čísla mohou být vyjádřena formou grafů nebo mohou být setříděna v tabulce. I na relativně malém displeji mobilního telefonu je tak možno ukázat přehledně poslední vývoje kurzů, či cen akcií. Economia OnLine, provozovatel webu iHNed.cz se na zavedení MMS u nás připravovala již od léta loňského roku, takže není divu, že patří mezi první společnosti, které MMS u nás komerčně připravují. Již od poloviny března si je mohou objednávat uživatele v síti Eurotel a od nynějška nově i zákazníci T-Mobile. A kdo jsou ti, kdo si toto zpravodajství objednali? Manažeři, kteří sedí od rána do večera u počítače připojeného na internet, mohou číst aktuální zpravodajství například na webech iHNed.cz nebo FinWeb.cz, ale ti, kteří střídají jedno jednání za druhým, lhostejno zda v jedné budově nebo v různých městech ba i státech, ti MMS oceňují.


                MMS společnosti Economia OnLine nejsou jednotlivé zprávy, ale jakési komprimované přehledy. Esence nejdůležitějších ekonomických a finančních případně nejdůležitějších politických událostí vyjádřená textem i graficky. Ti, kteří si servis objednají dostanou čtyřikrát denně souhrn toho hlavního, co se událo.


                Na rozdíl od MMS preferuje WAP aktuálnost. Zprávy jsou sice jen textové, ale za to jsou k dispozici rychle potom, co se zrodí. Nedoporučujeme je číst za volantem, ale pokud jedete v autě, které řídí někdo jiný, je jejich sledování efektivní způsob, jakým získáte přehled o tom, co se právě děje v ekonomice, v zahraničí či doma, ale také v marketingu či IT. Economia OnLine patří mezi první dodavatele těchto zpráv zákazníkům T-Mobile. V minulých týdnech rozšířila servis i pro uživatele sítě Eurotel. Bez zpravodajství z Economia OnLine tak zůstávají jen zákazníci sítě Oskar.


                Jak si objednat MMS servisy a jak najít WAPové zpravodajství si lze přečíst na webu www.ihned.cz/mobily. Economia OnLine však také jako první nabízí poradu po telefonu. Na čísle 233074113 pracovnice poradí, jak nastavit telefon podle toho, v které jste síti a kde nebo jak si zprávy objednat. Můžete také požádat o radu v mailu, který pošlete na adresu [email protected] a zodpovědná asistentka odpoví obratem.


                Zpravodajství na mobilních telefonech je teprve na počátku, ale už dnes přináší velkou přidanou hodnotu. Stojí za to jej vyzkoušet. Možná zjistíte, že jej v tuto chvíli ještě nepotřebujete a že si jej objednáte, až pojedete na služební cestu či dovolenou, ale spíše zjistíte, že je to docela příjemná a nenásilná forma, jak být informován aktuálně a přitom ve chvíli, kterou si sami vyberete.

×

Mobilní operátoři informují o EU

Starší článek

Volbu ředitele ČT komplikuje spor o výklad zákona

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více