Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Náklad TV magazínu v lednu přesáhl půlmilionovou hranici

Redakce MAM29. 4. 2003

Průměrný prodaný náklad TV magazínu, který je dlouhodobě nejprodávanějším časopisem na českém trhu, již několik měsíců překračuje půlmilionovou hranici.
V lednu, kdy bývají náklady programových časopisů vždy výrazně slabší než v předchozím silném prosinci, vykázal TV magazín 544.714 výtisků. Vyplývá to z údajů Kanceláře ověřování nákladu tisku ABC ČR. Rekordní prodej měl časopis v prosinci, kdy prodal v průměru 621.531 kusů.
Loni TV magazín prodával více než 500 tisíc výtisků od ledna do března. Po zbytek roku se jeho náklad pohyboval těsně pod půlmilionovou hranicí, kterou znovu překonal v říjnu. Od té doby se časopis drží nad 500 tisíci prodanými výtisky. Prodeje programových časopisů jsou tradičně v zimních měsících silnější než v létě.
Z programových titulů za TV magazínem následoval Týdeník Televize se 186.733 kusy, TV Revue se 125.243 a TV Plus se 124.234 výtisky. Mezi společenskými časopisy vedl Rytmus života s 237.494 prodanými výtisky. Následoval Týdeník Květy (159.659) a Story (130.559). Mezi ženskými časopisy byl nejprodávanější Svět ženy s 291.248 kusy.
Ze sledovaných zpravodajských týdeníků se v lednu prodával nejvíce časopis Týden (55.947 kusů). Mezi sportovními magazíny vedl Hattrick s 30.977 kusy. Z časopisů se zaměřením na informační technologie měl nejvyšší prodej Computer s CD-ROM (51.950 kusů).
Ze sledovaných časopisů zaměřených na ekonomiku dosáhl nejvyššího prodaného nákladu Ekonom s 26.089 výtisky, následovaný Eurem s 20.061 kusy a Profitem s 19.676 kusy.
-čtk-

×

Reklamní holding WPP hlásí propad obratu

Starší článek

Basketbalisté z NBA vystupují v televizní show

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více