Náklad TV magazínu v lednu přesáhl půlmilionovou hranici
Průměrný prodaný náklad TV magazínu, který je dlouhodobě nejprodávanějším časopisem na českém trhu, již několik měsíců překračuje půlmilionovou hranici.
V lednu, kdy bývají náklady programových časopisů vždy výrazně slabší než v předchozím silném prosinci, vykázal TV magazín 544.714 výtisků. Vyplývá to z údajů Kanceláře ověřování nákladu tisku ABC ČR. Rekordní prodej měl časopis v prosinci, kdy prodal v průměru 621.531 kusů.
Loni TV magazín prodával více než 500 tisíc výtisků od ledna do března. Po zbytek roku se jeho náklad pohyboval těsně pod půlmilionovou hranicí, kterou znovu překonal v říjnu. Od té doby se časopis drží nad 500 tisíci prodanými výtisky. Prodeje programových časopisů jsou tradičně v zimních měsících silnější než v létě.
Z programových titulů za TV magazínem následoval Týdeník Televize se 186.733 kusy, TV Revue se 125.243 a TV Plus se 124.234 výtisky. Mezi společenskými časopisy vedl Rytmus života s 237.494 prodanými výtisky. Následoval Týdeník Květy (159.659) a Story (130.559). Mezi ženskými časopisy byl nejprodávanější Svět ženy s 291.248 kusy.
Ze sledovaných zpravodajských týdeníků se v lednu prodával nejvíce časopis Týden (55.947 kusů). Mezi sportovními magazíny vedl Hattrick s 30.977 kusy. Z časopisů se zaměřením na informační technologie měl nejvyšší prodej Computer s CD-ROM (51.950 kusů).
Ze sledovaných časopisů zaměřených na ekonomiku dosáhl nejvyššího prodaného nákladu Ekonom s 26.089 výtisky, následovaný Eurem s 20.061 kusy a Profitem s 19.676 kusy.
-čtk-