Na apríla uspořádali v nových prostorách v Ostrovní ulici večírek

7. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

při otevření svých nových postprodukčních studií společnosti UPP a Soundsquare. UPP otevřelo pobočku obrazové postprodukce a nově vzniklá postprodukce Soundsquare své úplně první zvukové studio.
Zleva Michal Caban, režisér, Radim Janeš, jeden z šéfů Soundsquare, Vít Komrzý, ředitel UPP.


Zprava Zuzana Lednická, výtvarnice Studia Najbrt a Lev, a vedle ní Monika Kristlová, producentka Dawson.

Zleva Daniel Růžička, ředitel produkce Ad Wood, Petr Šoupa, zvukař postprodukce Soundsquare, režisér Milan Šteindler.

Vlevo Štěpán Tyller, kreativní ředitel Mark/BBDO, a Robert Hejduk z produkční společnosti Dawson.

Vlevo režisér Michal Caban, který již tradičně připravuje se svým bratrem Šimonem reklamní Louskáčky, vpravo režisér Vojtěch Kopecký s manželkou, kolegyní a společnicí firmy Creazive Bazaar Alenou.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.