Na 12. kanále vystřídá Novu digitální rozhlasové vysílání

9. 4. 2003 16:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

České radiokomunikace začnou od června postupně nahrazovat 12. televizní kanál, který využívá zejména televize Nova, digitálním rozhlasovým vysíláním. Pro některé diváky to bude znamenat nutnou výměnu televizních antén nebo komponent v rozvodech signálu, uvedla mluvčí ČRa Jana Němcová.
Podle mluvčí nebudou moci ČRa v dotčených lokalitách zajistit souběžný provoz na 12. i novém televizním kanálu. Na 12. kanálu vysílají dva televizní vysílače a 88 převaděčů rozmístěných na celém území Česka. Vedle Novy šíří jeden vysílač i program ČT2 a jeden převaděč slouží k šíření signálu ČT1.
K postupnému uvolňování 12. televizního kanálu se ČR zavázala v roce 1995, kdy byly na zasedání členských zemí Evropské konference poštovních a telekomunikačních správ dohodnuty základní principy přechodu na digitální vysílání zemského rozhlasu v systému T-DAB.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.