Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Median: Reklamě nedůvěřuje 73 procent Čechů

Redakce MAM3. 4. 2003

Obsahu reklamy nedůvěřuje 73 procent Čechů. Bez výhrad věří reklamním tvrzením tři procenta obyvatel, spíše jim věří dalších 23 procent. Vyplývá to z výzkumu společnosti Median.
Firma rovněž zjišťovala, jak lidé zacházejí s reklamními letáky, které plní jejich schránky. Podle průzkumu je 11,5 procenta lidí vyhazuje, aniž by je četlo.
Téměř 22 procent je vůbec nevyužívá. Některé využívá 30,5 procenta lidí. Zhruba 38 procent lidí některé letáky zaujmou a detailně je přečte. Necelých osm procent přiznalo, že si část reklamních materiálů schová.
Názory obyvatel na reklamu zjišťovala společnost Median v posledním čtvrtletí loňského roku u 3978 osob ve věku od 14 do 79 let.
Podle průzkumu, který ve střední Evropě na konci loňského roku provedla agentura TNS Factum, jsou Češi ze Středoevropanů k přemíře reklamy poměrně tolerantní.
Nekompromisní postoj však zaujímají právě k reklamním letákům v poštovních schránkách. Objemem těchto tiskovin se cítí obtěžováno 64 procenta lidí. V Maďarsku se přitom nad letáky ve schránce zlobí jen každý třetí člověk.
-čtk-

×

IDC: Česko má 43 procent nelegálního softwaru

Starší článek

Rada už nestihla dát jistotu Primě

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více