Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Matsushita podpoří svou značku Panasonic

Redakce MAM30. 4. 2003

Japonská společnost Matsushita Electric Industrial známá výrobky značek Panasonic, National a Technics, oznámila, že chce posílit postavení značky Panasonic na světových trzích a bude ji propagovat jako hlavní obchodní značku.
V připravované celosvětové kampani se objeví nový slogan “Panasonic ideas for life”, který odráží firemní strategii – orientaci na potřeby zákazníka už v počátečních fázích vývoje produktů Panasonic. Slogan bude součástí veškeré firemní komunikace a všech reklamních aktivit společnosti.
Změna strategie vychází z potřeby sjednotit komunikaci značky. Mimo japonské trhy se totiž značka Panasonic podílí na celkovém prodeji 90 %. Značku National začala Matsushita Electric používat na domácím trhu v roce 1927 z podnětu zakladatele společnosti Konosuke Matsushity. Zanedlouho se domácí spotřebiče pod tímto označením staly v Japonsku velmi populární a rychle se rozšířily i na zahraniční trhy. Značka Panasonic se poprvé představila v roce 1961 ve Spojených státech, kde měly značku National již zaregistrovanou jiné společnosti a proto ji Matsushita Electric nemohla použít. Po úspěšném přijetí ve Spojených státech, se značka Panasonic v roce 1979 začala používat i v Evropě a koncem 80. let rovněž v ostatních regionech, kde se ovšem domácí spotřebiče stále prodávaly a prodávají pod označením National.
V rámci zavádění nové strategie se do konce března 2004 změní označení všech domácích spotřebičů z National na Panasonic. Tato změna se týká regionů Jihovýchodní Asie, Střední Východ a Čína. V Japonsku se bude značka National používat i nadále.
-bob-

×

Exekuce majetku šéfa Novy Železného zastaveny

Starší článek

Maloobchodní řetězec Metro se ziskem

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více