Manažeři budou v soutěži hodnotit nejpůsobivější image firem
Na 500 firemních manažerů bude v rámci soutěže pořádané sdružením Rhodos hodnotit nejpůsobivější image firem z 19 oborů. Letos se do soutěže může prostřednictvím internetu zapojit i veřejnost a novináři. Součástí soutěže, jejíž sedmý ročník sdružení vyhlásilo, je i posuzování image zemí a českých měst. Výsledky sdružení oznámí koncem května.
Další novinkou tohoto ročníku je udělení ceny Modrý Rhodos, kterou získá firma, jež se v tomto a předchozích ročnících umístí třikrát na prvním místě.
Mezi 19 hodnocenými kategoriemi jsou například banky, cestovní kanceláře, letecké společnosti, pivovary, výrobci mobilních telefonů či stavební spořitelny.
Firmou s nejlepší image byla v minulém roce Stavební spořitelna ČS, nejlepší image v kategorii osobních automobilů měla automobilka Mercedes Benz.
U bank budou letos manažeři hodnotit například jejich důvěryhodnost či stabilitu, u pivovarů kvalitu a sortiment výrobků, u leteckých společností přístup ke klientům či kvalifikovanost reprezentantů. U všech kategorií je zohledňována přiměřenost cen produktů.
V předminulém ročníku cenu za nejlepší image města získal Český Krumlov, ze zemí Švýcarsko.
Sdružení Rhodos tvoří společnosti GfK Praha, OgilvyCID a vydavatelství Economia za podpory finanční skupiny PPF.
-čtk-