Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Manažeři budou v soutěži hodnotit nejpůsobivější image firem

Redakce MAM2. 4. 2003

Na 500 firemních manažerů bude v rámci soutěže pořádané sdružením Rhodos hodnotit nejpůsobivější image firem z 19 oborů. Letos se do soutěže může prostřednictvím internetu zapojit i veřejnost a novináři. Součástí soutěže, jejíž sedmý ročník sdružení vyhlásilo, je i posuzování image zemí a českých měst. Výsledky sdružení oznámí koncem května.
Další novinkou tohoto ročníku je udělení ceny Modrý Rhodos, kterou získá firma, jež se v tomto a předchozích ročnících umístí třikrát na prvním místě.
Mezi 19 hodnocenými kategoriemi jsou například banky, cestovní kanceláře, letecké společnosti, pivovary, výrobci mobilních telefonů či stavební spořitelny.
Firmou s nejlepší image byla v minulém roce Stavební spořitelna ČS, nejlepší image v kategorii osobních automobilů měla automobilka Mercedes Benz.
U bank budou letos manažeři hodnotit například jejich důvěryhodnost či stabilitu, u pivovarů kvalitu a sortiment výrobků, u leteckých společností přístup ke klientům či kvalifikovanost reprezentantů. U všech kategorií je zohledňována přiměřenost cen produktů.
V předminulém ročníku cenu za nejlepší image města získal Český Krumlov, ze zemí Švýcarsko.
Sdružení Rhodos tvoří společnosti GfK Praha, OgilvyCID a vydavatelství Economia za podpory finanční skupiny PPF.
-čtk-

×

Galaxii Sport naladí přes 600 tisíc domácností

Starší článek

Slovenský rozhlas loni se ztrátou 21,5 miliónu Sk

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více