Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Magnát Murdoch vstupuje na americký trh satelitní TV

Redakce MAM10. 4. 2003

Společnost mediálního magnáta Ruperta Murdocha News Corp. uzavřela dohodu o získání kontroly nad americkou satelitní televizí DirecTV za 6,6 miliardy USD. Podle podmínek dohody News koupí od Generals Motors 19,9procentní podíl ve firmě Hughes Electronics, mateřské společnosti DirecTV. News zaplatí za každou akcii Hughes 14 dolarů, což představuje 22procentní prémii ke středeční závěrečné ceně akcií. Dalších 14 procent chce News za stejnou cenu koupit od veřejných akcionářů. GM dostane 3,1 miliardy USD v hotovosti a zbývající část v prioritních depozitních stvrzenkách ADR.
Akvizice přišla téměř 20 let poté, co se Murdoch poprvé pokusil o vstup na americký trh satelitní televize, a završila snahy firmy vytvořit v USA zábavní konglomerát s širokým zaměřením. DirecTV má v USA 11,3 milionu předplatitelů. Okamžitě po transakci News přesune podíl v Hughes do Fox Entertainment, která vlastní podíly v americkém jmění z oblasti zábavy, jako je televizní společnost Fox. News je majoritním akcionářem Fox Entertainment.
Dohoda je klíčovým krokem v Murdochově vizi spojit dohromady satelitní televize na celém světě. V současnosti vlastní řadu operátorů na celém světě, včetně BSkyB v Británii, Stream v Itálii, SkyTel v Latinské Americe, Star TV v Asii a Foxtel v Austrálii, napsala agentura Reuters.
-čtk-

×

Studio Walt Disney připravuje pro domácnosti distribuční systém

Starší článek

Tradice Pelikánových Listů nekončí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více