Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Maďarská komerční televize potrestána za romskou parodii

Redakce MAM11. 4. 2003

Maďarská rada pro rozhlasové a televizní vysílání nařídila komerční televizní stanici, aby na 30 minut vypnula vysílání. Jde o trest za uvedení komediálního pořadu, který využíval negativních stereotypů k tropení si žertů z romské menšiny.
Rada tak učinila po stížnostech romských organizací na pořad s názvem “Velká tlustá romská svatba”, který byl vysílán 6. dubna.
“Program ukazoval romskou menšinu ve stereotypní formě a vydával odlišné formy chování za stálé charakteristiky,” uvedla rada ve svém prohlášení a dodala, že mezi ně patřily krádeže, prostituce, narkomanie, zvýšená sexualita, pasivita a hedonismus.
V pořadu účinkovala populární skupina specializující se na parodování písní dalších kapel. Show podle odhadů přilákala asi 2,7 milionu diváků z deseti milionového obyvatelstva Maďarska.
Skupina se omluvila za jakékoli citové rozrušení, které mohl pořad příslušníkům romské menšiny způsobit.
Televizní stanice TV2, která pořad vysílala, se rozhodla proti rozhodnutí rady neodvolat a změnila svůj program. Do něj zařadila živě přenášenou debatu na toto téma 30 minut před a po půlhodinové přestávce. Do diskuse byli pozváni představitelé romské komunity, zástupci mediální rady, komici a tvůrci pořadu.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání vydala v posledních měsících mnoho varování a stanovila pokuty komerčním televizím, převážně kvůli sexuálnímu obsahu reality show a talk show, které jsou často vysílány odpoledne nebo brzy večer.
-čtk-

×

Žebříček prodeje CD vede Linkin Park

Starší článek

V brněnském studiu ČT padaly hlavy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více