Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kreativci řádili v cirkusu Louskáček

Redakce MAM7. 4. 2003




Louskáček byl letos pěkný cirkus. Marek Eben v převleku principála dokázal kreativce z agentur jak pošimrat pod bradou, tak zchladit, pokaždé ale zklidil bouřlivý potlesk. Kdo letos trochu chyběl, byli “platící” klienti. A to jak v hledišti, tak mezi oceněnými pracemi. A kdo chybí, o tom se nejvíc mluví, a tak to předseda jury Vilém Rubeš všem klientům v závěrečné řeči řádně vytmavil.


V cirkusu nemohla chybět ani usměvavá trojice Mária Kovalčíková z RH Marketing Search, Hana Huntová, communication manažerka z Unileveru, a Richard Hunt, ředitel Registru reklamních agentur.


Bronzový Louskáček pro Advertures za práci pro Wrigley’s X-Cite si od Marka Ebena přišel převzít Joseph Ali Tehranian, kreativní ředitel agentury.


První čtvrtina večera byla v režii Euro RSCG New Europe a kreativního ředitele Dejana Štajnbergera.


Alexandra Baricová a Kristina Uhlíková z iLeo zvítězily v kategorii Young Creatives a jedou do Cannes. Gratuloval i Evžen Hart, prezident AKA, a vpravo Michal Janeček, ředitel RMB Czech Arcona.


Za použité fotografie v kampani na sbírku, jež má zachránit Karlův most, dostali Leo Burnett bronz, za televizní spoty stříbro. Přišel si pro ně kreativní ředitel Sean McAlorum a režisér reklamy Jakub Kohák.


Jarek Komárek a Julie Gübelová si odnesli zlatý Louskáček za text spotu Hantec pro Starobrno v kategorii Copywriting.


-jj, zuj, gs-


×

Z deníku Metro zřejmě bude celostátní list

Starší článek

Nejvíc Louskáčků pobrali z Leo Burnett

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více