Louskáček byl letos pěkný cirkus. Marek Eben v převleku principála dokázal kreativce z agentur jak pošimrat pod bradou, tak zchladit, pokaždé ale zklidil bouřlivý potlesk. Kdo letos trochu chyběl, byli “platící” klienti. A to jak v hledišti, tak mezi oceněnými pracemi. A kdo chybí, o tom se nejvíc mluví, a tak to předseda jury Vilém Rubeš všem klientům v závěrečné řeči řádně vytmavil.
V cirkusu nemohla chybět ani usměvavá trojice Mária Kovalčíková z RH Marketing Search, Hana Huntová, communication manažerka z Unileveru, a Richard Hunt, ředitel Registru reklamních agentur.
Bronzový Louskáček pro Advertures za práci pro Wrigley’s X-Cite si od Marka Ebena přišel převzít Joseph Ali Tehranian, kreativní ředitel agentury.
První čtvrtina večera byla v režii Euro RSCG New Europe a kreativního ředitele Dejana Štajnbergera.
Alexandra Baricová a Kristina Uhlíková z iLeo zvítězily v kategorii Young Creatives a jedou do Cannes. Gratuloval i Evžen Hart, prezident AKA, a vpravo Michal Janeček, ředitel RMB Czech Arcona.
Za použité fotografie v kampani na sbírku, jež má zachránit Karlův most, dostali Leo Burnett bronz, za televizní spoty stříbro. Přišel si pro ně kreativní ředitel Sean McAlorum a režisér reklamy Jakub Kohák.
Jarek Komárek a Julie Gübelová si odnesli zlatý Louskáček za text spotu Hantec pro Starobrno v kategorii Copywriting.
-jj, zuj, gs-