Kdo: agentura AGE PLUS pro Whirlpool ČR

22. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Co: designérská soutěž Whirlpool Design 2003
Plus: budování vztahu ke značce u specifické skupiny, hledání perspektivních zaměstnanců
Minus: omezení soutěže pouze na studenty
Výrobce bílé techniky vyhlásil novou designérskou soutěž, která se v médiích objeví pod názvem Whirlpool Design 2003. Na soutěži se podílí Fakulta architektury (ČVUT Praha) a VŠUP v Praze a ve Zlíně a akce je vyhlašována u příležitosti desetiletého výročí společnosti Whirlpool CR na českém trhu. Pro studenty vysokých škol je pak jednak šancí k předvedení vlastních dovedností, ale i možností, jak vyhrát některou z cen. První cenou je 50 tisíc Kč a workshop s italským designérem Whirlpool Worldwide. Druhou a třetí cenou jsou produkty společnosti Whirlpool.
Soutěžní zadání zní „Design libovolně vybraného domácího spotřebiče“ a zúčastnit se může každý student jakékoliv vysoké školy se zaměřením na architekturu a design. Návrhy musí splnit podmínky zadání soutěže, formu a termín odevzdání a následně je posoudí odborná porota. Informace o akci jsou dostupné jednak na webových stránkách a jednak jsou mediálně podporovány časopisem Blok a Radiem 1. V časopise Blok pak budou publikovány i vítězné návrhy. Soutěžní práce budou po uzávěrce vystaveny v Praze, Brně a ve Zlíně. n

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.