Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kabelové televize lákají klienty k internetu

Redakce MAM2. 4. 2003




Do souboje o klienty, kteří mají zájem o vysokorychlostní připojení k internetu, stále výrazněji promlouvají dva lídři trhu kabelových televizí. Společnosti UPC ČR a TESmedia/Intercable CZ tuto službu neustále vylepšují a tím šlapou na paty klasickým telekomunikačním operátorům.


TESmedia od dubna zvýšila rychlost připojení u nabídky pro domácnosti ze 64 kilobytů na sto, ceny zůstaly ve stejné výši, a to 999 a 1199 korun měsíčně. Změny doznala také nabídka pro firemní zákazníky, kde se rovněž zvýšila rychlost a ceny poklesly o několik set korun. “Očekáváme, že tímto krokem přilákáme k internetu další zákazníky,” řekl obchodní a marketingový ředitel TESmedia Dušan Jelínek. Společnost zatím se svým vysokorychlostním internetem oslovila zhruba dva tisíce domácností. V dosahu jejích sítí, které internet podporují, je nyní 60 tisíc potenciálních klientů. “Do konce roku naši síť ještě zkvalitníme, k internetu by se tak mohlo teoreticky připojit až 150 tisíc domácností,” podotkl Jelínek.


Lídr kabelového trhu UPC ČR má nyní okolo 20 tisíc klientů, kteří využívají vysokorychlostní internet. “Týdně prodáme tři sta až pět set nových připojení,” uvedl mluvčí firmy František Malina. UPC od 1. dubna srazila aktivační poplatek z několika set korun na jednu korunu a připravila různé slevy při aktivaci internetu včetně jeho kombinace s některou z nabídek kabelových programových balíčků. “Zásadní změnu, ve které upravíme přístupové rychlosti i cenové podmínky, chystáme na letošní podzim,” řekl Malina. Obě společnosti nabízejí přístup k internetu bez omezení času i množství přenesených dat za měsíční paušální poplatek, který začíná na jednom tisíci korun. Podmínkou je, aby zákazníci byli v dosahu jejich sítí, jež podporují internetové připojení. Investice do modernizace sítí přijdou na stovky miliónů korun, a proto se oba operátoři orientují zejména na velká města. Neomezený přístup k internetu nabízejí ještě klasičtí telekomunikační operátoři prostřednictvím technologie ADSL, cena u nejpomalejší varianty je však o několik set korun vyšší než u nabídky kabelovek. S internetem za měsíční paušál přišel od začátku dubna mobilní operátor Eurotel, cena je tisíc korun.


Hospodářské noviny, 2.4.2003, autor: Tomáš Mrázek






×

TotalFinaElf získá čerpací stanice Shell v Německu

Starší článek

Anopress: Březen patřil v médiích válce v Iráku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více