Časopis Marketing & Media a Česká marketingová společnost pořádají společně 29. dubna konferenci na téma Trendy v prodeji rychloobrátkového zboží. Celodenní konference je rozdělená do tří panelů: reklama v místě prodeje, trendy ve spotřebitelských soutěžích a síla značky v rychloobrátkovém zboží. Konference je zaměřená na praktické zkušenosti, a i proto v jejím průběhu vystoupí jak zadavatelé (Richard Drobík, Friesland; Ondřej Typolt, Olympus; Henrieta Rambergerová, Nestlé; Marek Riedl, Reckitt Benckiser; Věra Komárová, Karlovarská korunní kyselka a Martin Janeček, Emco), tak i zástupci produkčních společností (Michaela Krešlová, Targo Promotion; Petr Košík, Unibon) či prodejní sítě (Renata Dobiášová, Tesco). Přihlášky je možné získat na internetové adrese www.cms-cma.cz nebo na tel.: 221 082 395. pav
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).