Jaké jsou trendy v prodeji?

22. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Časopis Marketing & Media a Česká marketingová společnost pořádají společně 29. dubna konferenci na téma Trendy v prodeji rychloobrátkového zboží. Celodenní konference je rozdělená do tří panelů: reklama v místě prodeje, trendy ve spotřebitelských soutěžích a síla značky v rychloobrátkovém zboží. Konference je zaměřená na praktické zkušenosti, a i proto v jejím průběhu vystoupí jak zadavatelé (Richard Drobík, Friesland; Ondřej Typolt, Olympus; Henrieta Rambergerová, Nestlé; Marek Riedl, Reckitt Benckiser; Věra Komárová, Karlovarská korunní kyselka a Martin Janeček, Emco), tak i zástupci produkčních společností (Michaela Krešlová, Targo Promotion; Petr Košík, Unibon) či prodejní sítě (Renata Dobiášová, Tesco). Přihlášky je možné získat na internetové adrese www.cms-cma.cz nebo na tel.: 221 082 395. pav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.